Monday, July 14, 2008

Matahariku - Agnes Monica




Senikata lagu ini tidak ada kena mengena dgn saya. Saya suka lagu ni kerana melodinya. Chewah! dan tajuk yang ngam dengan sesi tulisan tentang Matahari. Bagi menutup tirai tentang matahari, saya akhiri dengan mendedikasikan lagu ini kepada Matahari. Sebelum itu gambar terakhir yg di ambil pada 12 July 2008 juga di Tmn Teluk Villa akan mengakhiri sesi 'sunset' saya. Terimakasih.



Tertutup sudah pintu .. pintu hatiku
Yang pernah dibuka waktu hanya untukmu
Kini kau pergi dari hidupku
Kuharus relakanmu walau aku tak mau


Berjuta warna pelangi didalam hati
Sejenak luluh bergening menjauh pergi
Takada lagi cahaya suci
Semua nada beranjak aku terdiam sepi


Dengarlah matahariku suara tangisanku
Kubersedih kerna panah cinta menusuk jantungku
Ucapkan matahariku puisi tentang hidupku
Tentangku yang tak mampu menaklukan waktu


Berjuta warna pelangi didalam hati
Sejenak luluh bergening menjauh pergi
Takada lagi cahaya suci
Semua nada beranjak aku terdiam sepi

3 comments:

fabmom said...

aku pun suka lagu ni gna. best kan.

Cgna said...

Memang best! balik2 dengar pun x puas. Mcm mo install radio/lagu2 dlm blog?

fabmom said...

ooh..that. i don't know.